+ 31 (0)71 527 7391 | bestuur@sos-leiden.nl

Bestuur SOS Leiden

v.l.n.r. Franck Budde, Marina Kramer, Hannah Lockhorst, Rosanne Lagerweij, Emilian Lock
v.l.n.r. Franck Budde, Marina Kramer, Hannah Lockhorst, Rosanne Lagerweij, Emilian Lock

Het bestuur 2016-2017 van dé studievereniging over strafrecht in Leiden bestaat uit vijf studenten die zich in verschillende fases van hun studie Rechtsgeleerdheid en de Master Strafrecht bevinden aan de Universiteit Leiden.

Het huidige bestuur bestaat uit:
Hannah Lockhorst, Praeses
Marina Kramer, Ab-actis
Emilian Lock, Quaestor
Rosanne Lagerweij, Assessor Primus
Franck Budde, Assessor Secundus

bestuurstudieverleiden_rond1

Hannah Lockhorst, Praeses
Hannah is als praeses eindverantwoordelijk voor SOS Leiden. Zij heeft een leidinggevende rol in het bestuur, leidt de vergaderingen, woont de maandelijkse facultaire voorzittersvergaderingen bij en communiceert als SOS-contactpersoon met de afdeling Strafrecht van de faculteit. Tevens maakt zij het jaarplan van de vereniging aan het begin van het jaar. Hannah begeleidt bovendien dit jaar de studiereiscommissie.

Naast haar voorzitterschap is Hannah haar master Straf- en strafprocesrecht aan het afronden. Ook is zij buitengriffier bij de rechtbank Noord-Holland.

linkedin

Profiel van Hannah Lockhorst weergeven

 

bestuurstudieverleiden-poging2m

Marina Kramer, Ab-actis
Marina houdt zich als ab-actis bezig met de communicatie met alle SOS-leden, alumni-leden en externe contactpersonen. Zij notuleert tijdens bestuursvergaderingen, verstuurt de nieuwsbrief, beheert de website en houdt de social media bij voor SOS. Tot slot maakt de ab-actis van alle activiteiten een verslag, welke te zien zijn op de website van SOS.

Naast haar functie als ab-actis zit Marina in de eindfase van haar master Straf- en strafprocesrecht, is zij junior juridisch medewerker bij de afdeling strafrecht van de rechtbank Noord-Holland en zit zij in de jeugdcommissie van haar volleybalvereniging.

linkedin

Profiel van Marina Kramer weergeven

bestuurstudieverleiden_rond3

Emilian Lock, Quaestor
Emilian houdt als quaestor alle financiën van SOS bij, maakt het financieel jaarverslag en communiceert welke middelen waarvoor kunnen worden aangewend. Daarbij regelt hij de ledenadministratie en is hij verantwoordelijk voor het werven en beheren van sponsorgelden van SOS.

Naast zijn functie als quaestor volgt Emilian meerdere bachelors, waaronder Rechtsgeleerdheid, Bestuurskunde en Informatica, en is hij commissaris materiaal bij zijn toneelvereniging.

linkedin

Profiel van Emilian Lock weergeven

 

bestuurstudieverleiden-poging2-2

Rosanne Lagerweij, Assessor Primus
Rosanne houdt zich samen met Franck als assessor bezig met het organiseren van studie-gerelateerde en meer informele activiteiten. Deze bestaan onder andere uit het organiseren van lezingen, borrels en externe bezoeken aan o.a. de schietvereniging, advocatenkantoren en de Hoge Raad. Zij onderhoudt hierbij actief contact met advocatenkantoren en diverse instellingen en met de deelnemende SOS-leden. Daarnaast is Rosanne mede-organisator van de NSPC.

Naast haar functie als assessor is Rosanne lid bij studentenvereniging Augustinus en volgt zij de master Straf- en strafprocesrecht.

linkedin

Profiel van Rosanne Lagerweij weergeven

 

thumbnail_bestuurstudieverleiden_rond1

Franck Budde, Assessor Secundus
Franck houdt zich samen met Rosanne als assessor bezig met het organiseren van studie-gerelateerde en meer informele activiteiten. Deze bestaan onder andere uit het organiseren van lezingen, borrels en externe bezoeken aan o.a. de schietvereniging, advocatenkantoren en de Hoge Raad. Hij onderhoudt hierbij actief contact met advocatenkantoren en diverse instellingen en met de deelnemende SOS-leden. Daarnaast begeleidt Franck de congrescommissie.

Naast zijn functie in het bestuur bij SOS volgt Franck de master Straf- en strafprocesrecht, is hij studenttutor bij het vak LLP en praeses van de Mastercommissie bij JFV Grotius.

linkedin

Profiel van Franck Budde weergeven

 

Voorgaande besturen

Bestuur 2015 – 2016
Teuntje Vis, voorzitter
Dynah Dettingmeyer, secretaris
Anouk Koster, penningmeester
Danique Lammerts van Bueren, assessor activiteiten I
Doris Maat, assessor activiteiten II

Bestuur 2014 – 2015
Hannah de Ruijter, voorzitter
Kevin Haak, secretaris
Irene Spierings, penningmeester
Marieke Kocken, assessor activiteiten I
Job Starreveld, assessor activiteiten II

Bestuur 2013 – 2014
Muriël Borghoutsvoorzitter
Laura Schoutsensecretaris
Chaemin Kongpenningmeester
Céline Taverneassessor activiteiten